fredag 7 januari 2011


Lyssnar på my immortal.. fast det var tydligen bara piano tribute hela låten.
men SÅ fint! synd bara att jag brukade lyssna på piano när jag skulle sova.
så nu blir jag alltid trött av att höra det. jag skulle vilja gå på någon fin
ballet med Evanescece soundtrack. fatta vad fint?

fast det var ju inte det jag skulle skriv om.
Utan det var dreads! ska beställa nya nu i februari.
googlade runt å hittade lite coola,fina,udda..

Att jag ska ha VITA (inte ljusblonda eller blonda) var givet,
men som vanligt vill jag blanda. ville ha stilrent, typ svarta transor?
har ju redan nga, så ja kan ju bara köpa lite fler.

typ såhär? fast utan dom blåa? men dom var rätt nice dock.. blått är snyggt.

la upp dessa för skojs skull. dom var ganska udda:)

Undrar vilken festival hon ska på om inte pride?

Hm, vad tycker ni är snyggt ?
fast ne juste, ja hade inga läsare, de va inge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar