måndag 3 januari 2011


"Biljetterna släpps i alla fall den 31 januari och kommer
till en början
att kosta 495 kr.
Vi siktar på ett slutpris på 795 kr."

Herregud så billigt! Vi talar alltså om arvika.
Lulu tipsade om att biljetterna släpps då. hade inte en tanke på realese date ju .
men jag TÄNKER köpa en för 500 å inte 1000 som jag gjort i två år. tänker inte sitta
å bita sönder naglarna en vecka innan när jag sitter med ögonen i brevlådan å väntar
på om biljetten hinner komma. iår är jag ute i tid och ska spara ända fram tills sommaren,
jävlar vad mat jag ska ha! vilket tält ja ska ha vettu!

mailade även bandlista till dom ;)
Fever Ray
The Knife
Mind.in.a.box
In Flames
Combichrist
Apoptygma Berzerk
Alice in Videloand
Assemblage 23
Den svenska björnstammen
Jefferson Airplane
Evanescence (har ju aldrig varit där väl ? PLEASE boka!)
La roux
Lacuna Coil
Misconduct
Nordpolen
S.P.O.C.K
Vapnet
Welle:Erdball (KAN INTE FATTA ATT JAG MISSADE! fick inte komma in för jag hade ett vitt babyparaply med spets på från BR med mig.klassades som vapen :( )
Zeigeist
Danger
WBTBWB (we butter the bread with butter)
Covenant
VNV Nation !!
Daft punk
MGMT
Mindless self indulgence
M.I.A.
Kite
Heiko & Maiko
Dj Klaas
IAMX
Aesthetic Perfection
Ashbury heights
Zeromancer
Gothmeister
Suicide Commando
Hocico
Agonoize
Massiv In Mensch
Culture Kultur
Randy
Adrian Lux
All Gone Dead
Dunderpatrullen
Electro Synthetic Rebellion
Front 242
Front Line Assembly
Funker Vogt
Hanzel und Gretyl
Fabric C
Falconer
Hollywood undead
Liam Lynch
Moulinex
Nena
Xinobi
89:ers
Yusek
Icon of Coil
KMFDM
Lillasyster
Mimikry
Neotek
Nitzer Ebb (INTE OKEJ att jag missade dom !)
Raubtier
Santigold
Turbonegro
Velvet Acid Christ
Noisuf-X
Rotersand
Nachtmahr
Angelspit
Rammstein
Grendel
Blutengel
Jack off Jill
Marilyn Manson
Kim wilde
Knorkator
Laibach
Nomy
Psyclon nine (hatar deras namn men dom är bra!)
Wumpscut
Danzig


1 kommentar:

  1. Man hör ofta att någon tog ut sin piercing pga den blev infekterad. Så tydligen inte alla kan göra det...

    SvaraRadera