söndag 2 januari 2011


Nu är jag ensam hemma.Leo sov här sen nyårsnatten.
Inte för å vara elak, men det är skönt att vara ensam efteråt.
Thomas är hemma men han sover ju bara ,haha:P
Ska ta å städa mitt rum. saker man fått ju julklapp ligger här
och var och så står de burkar å ljuslyktor å ligger smycken överallt.
allt måste ju få ha sin plats;) och jag hatar när det är rörigt och ofärdigt.
bästa vore ju å göra sånt här när julpyntet är borta, för då måste man
ju ändå flytta om allt >< Och min säng... leo sover galet, eller ngt.
madrassen är helt sne :s och jag har fetaste dubbelsängen, ändå ligger
han i mitten, och tar allt täcke ><

anyway, får sätta igång nu,
ska nog ta en prommenix med voffa när solen går ner om två timmar eller ngt.
kanske tar med kameran ut, har ju varit fint alla andra dagar iaf :)
hejhej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar