torsdag 13 januari 2011


Torsdag 13:e Januari

Har ju märkt att jag gått upp några kilo sen i höstas. det är inte bara över jul.
Och så jävla mycket har jag inte äte. Typ mycket godis men, kan ju inte inte skylla
på "hehe man äter så mycket mat under jul". Men nu ska jag iaf gå ner.
55 kg hade jag tänkt. väger typ 60 nu. Tränade lite förut imorse. och tänkte gå
en prommenad ikv. Måste säga att jag dricker väldigt mycket vatten.Min kropp
kommer få en shock tror jag. jag burkar sitta i soffan hela dagen med datorn i knät.
Vissa dagar när mamma inte jobbar så går jag ju inte ut med hunden.
Så jag sitter still HELA dagen. Men jag har en kjol som jag tänkte, när den
passar så behöver jag inte förlora mer vikt. men ska fortsätta bygga muskler i
armarna och ryggen. Jag är så himla svag och klen. Får ont av minsta lilla.
tynar bort typ :P Ska försöka hålla min plan, venne hur de kommer gå.
men INGE MER GODIS PÅ VARDGARNA EMELIE!:@

Idag är det 20 dar sen det var jul åxå (tjugonde dag knut).
Shit tiden går fort!!


2 kommentarer:

  1. Bra idé emelie, tänkte sj börja träna ;) Vi ska losa kg nu då?

    SvaraRadera
  2. Meh du är snygg!!! inga benrangel >_<

    SvaraRadera