tisdag 4 januari 2011


Bilder från nyår:

melondrink, similar to appleini men med melon ist:P
lulu kom, och molly intog sin position
mami gör redo för mat
min annanspaj och lite champisar
laddat med mat å dryck. fast såg nu att de bara är en sallad där typ :P
oxfile, omg vad det är gott!
medans maten lagades så mötte vi upp adam hultman. middagen blev inte som
den skulle för vi rännde från mitt rum till matbordet. var meningen att jag,lulu,
mamma och hennes kompis kristin skulle ha en trerätters. kanske inte förstört
men lite besviken på att de inte blev som de skulle.
nga idioter smällde raketer på parkeringen, precis framför en bildåxå.
dinner table
förrätten, rostat med skagenröra
ljus
oxfile,sallad,potatisgratäng,champinjoner,"melontini"
min tjusiga håraccessoar. hatar alltid min profil för jag ser så rund ut.
men är jag inte lite söt åxå ;)?

annasjap med vaniljglass till efterrätt.

Sen kom niklasniklas:)

DÄR FICK DU ! för alla bilder i ettan du tog!
ganska normal bild
nja
tjusiga armband:)
mobilnörden lulu
min charmigaste vinkel. tyvärr den enda bilden på mig
mallie fick lite glass
efter här har jag inga bilder, men tog några från anna. för dit drog vi vid 11. sen torget vid 12. och sen hem till anna igen. kvart i 3 åkte jag he. så tråkigt när man inte kan cykla hem eller ngt:o eller att de går fler bussar, typ vid 4.
Fick även veta när jag var på väg till bussen att jag var vinsten i en vadslagning.
känns ju verkligen kul att när man väl tror man hittat några som är trevliga och
pratat med länge, så har det bara varit av en anledning. tänkte bara lite snabbt
peka ut dom så ni inte åxå gör er bekanta med sånt omoget folk. han med bruna
pads på armbågarna och blåjeans, och han i soffan med skjorta å slips.
måste säga att jag blev väldigt ledsen på bussen hem. nu känns de hela bara idiotiskt.

Gott nytt år och god fortsättning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar