onsdag 26 januari 2011

Photobucket
(ni som sett top model fattar..)

Glömde skriva nga awesome saker som hände igår,
Tog bussen in till stan för att kolla lite med mamma och storasyster,
bänken i busskuren var kall så satte mig på mina vantar, OF COURSE gick
jag ifrån dom när bussen kom. Men sen när vi gått färdigt på stan å skulle till ikea
å tog bilen så åkte vi förbi min hållplats, å ngn hade rullat ihop dom som strumpor.
blev jätteglad, "mina vantar:)!!".
Sen awesome sak nr 2: hittade en portmonäväska på Lindex.
sån jag har i svart , fast denna var lila. ville ju ha den med.
och det var halva reapriset, alltså 25 kr. kostar 99 från början. så jag köpte :)

Och idag så var jag med kikkinix. Vi åkte runt till mina favoritestores på Wåxnäs:
Jysk,sommarlagret,Rusta och solareturen. Hittade VERSTA cute sockerbägare.
trodde det var en kanna, och jag vill ju ha massa tekannor. sockerskålar är tydligen
vanligare än själva teknannan? köpte iaf en liten bägare åxå som jag sprayade svart,
och sen två tekoppar som tillhörde sockerskålen/bägaren. Ser ut såhär :) :

Photobucket

Photobucket


Ingen bild på "mjölkbägaren" för det projektet är inte riktigt klart;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar