tisdag 5 juni 2012

plugg plugg plugg.
Men på torsdag är kursen slut. känns bra.
Jag och nicole jobbar ihop på sista uppgiften och det flyter på bra.
snart klara tror jag. är nöjd och hoppas redovisningen kommer gå bra.
gör det det så kanske jag tillochmed visar er vad bra vi är;)

hur många dar sen var det jag skrev?
ingen koll längre.
Men känns typ som läget är under kontroll.
ville så gärna gå på festival i sommar men har inga pengar för
jag får lön i juli. så bestämde med martin att vi ska dra på rockstad falun.
Sen veckan efter är det Gaga. lär antagligen få sälja ena biljetten.
Vilket gör ont. men jag är en mes och vill inte gå själv.

Och tänker färga håret lila igen om två veckor eller ngt.
googlade runt idag och insåg att jag saknar det:)

vill lägga in nya bilder i min header. MÅSTE FOTA OFTARE!!!
har nya objektiv men använder det ju inte. smisk!

så ja. onödig information of the day.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar