torsdag 28 juni 2012

Bliir GAALEEEN!
skulle redigera elefantbilder och kameler från idag och igår.
circus scott är i kd så jag cyklade till i2 med syster å ludde.
ja jag har en cykel nu:) men den är dålig.
IAF, blev inget redigerande för ja fastnade på google.
jag KAN INTE hitta namnet på ett par skor.
skorna jag söker är helsvarta och liknar buffalo flatformsen. 
ser även ut som dom som såldes på have2have. känns som dom börjar på D.
googlat på massa ord som kan relaterats men inte hittat.
Tror inte det är nga dyra skor eller ngt speciellt märke.
vilket gör det ännu svårare. det fanns massor på tradera för nga månader sen.
typ i Maj jag hittade dom? nu kan jag dock inte finna dom nånstans.
sjukt störsamt.

imorgon lovar jag att redigera elefanter.
fan vad stora dom är btw.

tvättade idag. duktigt flicka.
är dyngtrött varje dag. men fick åka hem vid 2 med pia idag.
var skön-t. somnade ändå en timme med skorna på i min säng.
och jag har säkert gått upp i vikt. måste fan börja träna/motionera.
äter godis varje dag. börjat bli muffinberoende åxå.
och har choklad på smörgåsen varje dag typ.
om jag INTE har hål i tänderna så blir ja förvånad.

tömt mobilen med. lägger säkert upp massa random bilder imorgon.

Idag:




måste färga håret åxå. det lila i överhåret är typ helt borta.
eller ska jag dissa det ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar