onsdag 13 juni 2012

På väg till jobbet tredje dagen denna vecka. Betyder att det snart är hälj. Kommer sova bort både lördag och söndag säkert. Blir extremt trött av barn, spec när det saknas vikarier hit och dit. Och var ingen ordinarie på eftermiddagen igår ens.

Bloggar typ inte när jag är med Batman. Vilket jag varit ganska mycket,men efter imorgon så tar det hundra år innan vi ses igen:( eller det är iaf hur det kommer kännas.
Och är ju student imorgon, ska på utspring och firande av Johan. Ska kanske åka med på lulus flak som nykter vakt åxå, får se om jag hinner. Vill hinna fota, har väl en rätt bra vinkel antar jag. Men har ändå ett bättre objektiv nu så kan lika gärna stå på marken. Får se.

Mitt fönster på bussen är dimmigt. Typ därför jag skriver.

Ska försöka skrapa fram lite balbilder som blev bra åxå, vilket inte var så många. Mest ryggar. Men kanske kan samla ihop alla ryggar och göra kollade om baksidor på klänningar;)

Anyways. Ska till kau när jag slutat för att skriva ut stuffs. Måste skriva ut en almanacka annars fattar jag inget. Tycker det är efterblivet med kalender i mobilen.

Nonsense skrivning. Puss heido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar