tisdag 26 juni 2012

 snigelparad vid busshållsplatsen imorse.

Dagiset jag jobbar på är minst sagt a curious place to be.
smygäter choklad när jag är ensam för att fröknarna busar runt.
snodde med mig en merci och tog som förrätt.
kvällens huvudrätt är chokladmackor och efterrätt är muffin.
choklad är cp gott. synd om folk som inte kan äta eller inte gillar choklad.
  

 Och gissa vilken film jag ser på.
yes. Alice i Underlandet. somnade när jag å simon såg den i torsby i häljen.
Den är så bra:) just nu blir dom jagade av bandersnatchen.
ska göra ngn finurlig aiw-bild ngn dag. men är lat just nu.
måste tvätta imorgon.huuu. simon är i borlänge i regnet. saknar honom.
nu blev bandersnatchen av med ett öga. tycker värsta synd om honom:(

Aja. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar