söndag 17 juni 2012

softaoutfitmedlack.

Tog en runda på stan och bergvik med syster kikki.
var på strumpbyxjakt, fick mig nga stycken+ en ring,armband,bh.
Rea är grejjer det!


Tjorven är gullig.
Han dricker grogg.

Satt på balkongen mellan mina tvättstugespringningar denna lördagkväll.
ritade ngt geometriskt grejs. ja venne.

Tjorven ligger på min lpspelare ju och sover. ser mjukt å skönt ut.
han tycker nog han är kungen över djungeln där uppe.
själv sitter jag och snörvlar. Tror nog att dom där ungarna på jobbet
gjort mig sjuk, eller vad tror ni? störande är det i vilket fall.
för det är snart midsommar, och mitt jobb är att vara fab.
vilket är svårt när man snörvlar och nyser hela tiden.
får kurera med nutella och qi denna natt.

Bara 5 dagar kvar till batman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar