lördag 23 juni 2012

sådärja. midsommar 2012 är över.
Drog som sagt till Torsby i torsdags kväll. Kom hem idag Lördag kväll.
Firade fruktbarheten hemma hos berka med henne,Martin,simon och alex.
Alex är norsk och tog hem storsegern i vårt firande med crocket.
sämsta vinnaren nånsin. och simon är sämsta förloraren i allt.
han verkar förlora i allt som har med sport att göra.
tillåmed jag är bättre. tur att han är söt iaf;)
finns lite bilder i berkas kamera men räknar inte med att få
se dom förens om nga veckor så här är nga från mobilen:
Korsettprövning för herrarna.
"hur ens ska man kunna sitta ner?"

 Fick två armband och en absintflaska av berka.
Hon kom ju hem från cypern i veckan och hade med sig gåvor.
Och såg att du tagit av dig dina festivalarmband emma!
kom då på att jag har mina kvar och funderar på att göra detsamma.
går ändå inte fylla på med arvikaband. och ukmbanden tog ja bort förra året.
kommer kännas så tomt. men nu har jag ju berkas ena armband
som kan bli mitt foreverband ist. sånt man aldrig tar av.
men känns som man inte längre är en festivalare utan armbanden.
å andra sidan, inte varit på ngn festival iår så är ju ingen heller.
Får se fram emor rockstad falun i aug!
aja. i better stop innan jag skriver nonsense!
God natt !

1 kommentar: