söndag 10 juni 2012

hähähihihuu. tjejen som aldrig kan bestämma sig. sitter med blondering i nu.
färgar håret lila imorgon. couldnt wait. dreadsen finns kvar tills jag får utväxt igen
beslutade jag mig för. Har hål i tänderna men köpte godis,glass och dricka idag.
kommer bli dyyyyrt hos tandläkaren. 

Och vill på festival:( so badly. kommer vara en dålig
sommar. kanske. berka åker till cypern. bitch. utan mig.
och den som blir brunast av oss vinner.
är ju aldrig sol i sverige. men min databränna är typ
ändå bättre än hennes kräftröda hy.

Börjar jobba på måndag. har ingen aning om om jag ska vara i edsvalla
eller vålberg. vilken tid. Vet dom att ja kommer?
känns som fröknarna inte har så stor koll.
aja. 

känner mig lite kranky. borde haft dom bruna dreadsen.
eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar