tisdag 19 juni 2012

Loreen, fan va bra du är;)
Lyssnar på Euphoria för sjuttioelfte gången. liiiite uttjatad men det är okej ändå.
Peppar inför midsommar. är vrinsjuk . hostade nyss så jag grät och spydde en klunk med
vatten tror ja. ska gå till apoteket imorgon. tänker INTE va sjuk på midsommar. sådetså.
Vet att det bara är måndag men har börjat packa lite inför torsdag redan.
skrivit packlista och börjat fundera över dryck.
cider är ju gott. Men dom tar ju bort alla värda sorter:(
sprit är jobbigt för då måste man ränna runt å blanda hela tiden.
stora glas helt enkelt. Berka kom ju hem från cypern nyss åxå.
när hon vaknar ska jag ringa henne å vara jobbig och planera.
jag är sån där som planerar allt. in i minsta detalj.
Jag och sickan skulle passa perfekt!

annars då?
städat massor idag. började med att ludde markerade min kameraväska.
sådär lagomt roligt. var bara på utsidan som tur var.
men den har badat nu och sen dammsög jag. skurade lite smått.
sen tvättat massa grejjer inne på toan. spray+damm är icke, jag säger ICKE
roligt. slängde typ hälften av allt jag äger i badrummet åxå.
allt jag använder är ju trots allt spray å kajal å mascara. mascaran är inte ens min lol.
Tror aldrig jag köpt en egen mascara. snyltat av min lilla mamma i flera år.
hur ska det gå när jag flyttar hemifrån :(

rabbelrabbel.
vad mer kan jag säga?
var hemma från jobbet idag eftersom jag ligger in för döden med min förkyldning.
och att halvvägs till bussen glömde låsa dörren och packa tamponger.
såg bussen susa förbi och går ingen mer förens 12 tydligen. så det var ju rätt värt.
åkte å solade med kristin på herrhagen. ska dit på onsdag igen.
har alltid hatat solarium och tyckt det varit fusk, gör det fortfarande, men come on,
mitt hår gör sig snyggt till brun hud. och blir så jävla lätt brun dessutom så det är inte klokt.
hoppas inte simon hatar mig när jag är neger. 

Imorgon ska jag in till stan med kristin.
leta en fluga som är lila. och kommer säkert hem med mer strumpbyxor
om jag känner mig rätt. är ju galen rea överallt. plus att jag bara kollat in den på bergvik typ.
SO MUCH TO SEE! hittade massa pengar i en burk idag åxå.
gör ju inte saken bättre direkt.

ska leta kjol nu och hosta vidare. tjingelong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar