lördag 2 juni 2012

Utställning på Alsters idag med klassen.Det var kul.
Har varit nyfiken på hur allas bilder skulle bli. sett en del
sitta i photoshop och grejjat i nga veckor nu ju.
var kul att många gillade mina bilder. fick flest pluppar i två kategorier,
vi ställde ut bilder tagna på herrgården. Dom hade vi på nedervåningen i ett eget rum.
Och på övervåningen så hade vi symbolbild och porträttbild.
Alla fick en varsin svart klisterplupp att dela ut i varje kategori.
Fick mest i porträtt och på en av mina alsterbilder.
some random pics.

En bild på Hanna Åsén som Johanna Brännström tagit.
Som jag kan säga åxå är en väldigt duktig fotograf. gav henne en plupp
för denna vackra bild på hanna:)
Tyckte det var extra kul att Madeleine , en fröken från edsvalla dagis var där.
Hon sa att barnen saknar mig:) så tror det ska bli roligt att komma tillbaka.
känns bra att veta att folk saknar en och man är behövd.
är även sugen på att studera mer i höst när jag inte längre är kvar på dagiset.
får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar