tisdag 12 juli 2011

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the stars came fallin' on our heads
But they're just old light, they're just old light
Your hair was long when we first met

Finaste låten<3


Jävlar vilket oväder det är då ! och syster kikki cyklade från deje och ska hem till pappa.
dit jag skulle cykla den. nu blixtrar det å regnar å åskar. Kristin hade knackat på
hemma hos ngn vid lyckan, men var ingen hemma:( och blev nästa träffad av
blixten sa hon. Mamma är å hämtar henne nu:P
Antar att jag åker buss till pappa och inte cykel sen ><
HÄSTMYGGA I MITT RUMM!!!!!!!

skulle dra bort gardinen så jag såg ut bättre så flög den därifrån.
leeeeeeskig!!!

shit vad det mullrar. mysigt sen när jag ska duscha:)
sitter med blekning i neemeliiggeeen. HOPPAS HOPPAS att kanekalonet kommer imöra!
annars blire synn. Arvika på tors ju. har helt glömt bort att göra att ja skrev om igår.
å inga bilder heller. men i sinom tid, i sinom tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar