tisdag 5 juli 2011

Oh happy day! Fick en tyllkjol idag. Hon postade den IGÅR:o för de gick ju inge fort?
vilket gör det ÄNNU konstigare att ja inte fått den första än.
som skickades..förra/förrförra veckan?
Och gjorde nyss en beställning på 16 paket kanekalon. HOPPAS verkligen
det kommit innan onsdag. för på onsdag åker vi till arvika. kommer det på tisdagen
får jag dreada hela dagen å natten å sen sätta i det på natten antar jag.
kommer spendera första dagen sovandes i tältet><

en annan sak, som suger rätt stenhårt är att ngn snott min cykel.
eller så har jag totalglömt vart jag ställde den. Den var ju låst med hänglås:S
blev seriöst jätteledsen:( jag cyklar ju versta mycket nuförtin.
Men det stårt ju "Blitzkreigbop" på den. så jag kommer claima den om ja ser ngn
liten turkunge på hemvägen cykla runt på den! jävla cykeltjuvar:(

Här får ni en fin bild. Har säkert lagt upp den redan men.
Hon är så fin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar