torsdag 7 juli 2011

oooh, fick mail. "your order has been sent". nu är det bara att vänta...
kul att ja beställde å dom ställde in revival...

blev ingen david idag, men det gör inget. för jag slocknar när som helst!
haha, varför ens är jag vaken? har absolut inget att göra ><
känns typ onödigt att sova. hoppas ngn vill köpa mina värdelösa saker på pixbox.
i wunt muney. cuz i spend .. a lot! jag tror seriöst jag tröstshoppar.
köper å köper. men nu får de vara nog. jag MÅSTE till kusten!
dricke brännvinn å vare full å hångle me e manet!
ne men. vill verkligen åka nånstans. kan inte sitta hemma helt själv
HELA sommaren! alla bara drar utomlands eller jobbar.
har nog skrivit detta redan kom ja på?

aja. vill tattuera mig åxå.
allt kan inte vara mer värdelöst just nu.

OCH KAN MIN GRANNE SLUTA KEDJERÖKA ELLER?
LUKTAR RÖK I HELA VARDAGSRUMMET!

1 kommentar:

  1. Sv; tack! ;) lite smidigare har jag nog allt blivit på senare dar.

    SvaraRadera