lördag 9 juli 2011

Mitt förra inlägg var mitt 600:e inlägg. FYI.
Hänger i tvättstugen denna fredagkväll. ska nog ha en film rullandes nu så
ja kan kolla när ja kommer upp då å då:P thomas sover i soffan å mamma jobbar.

Efter jag duschade efter joggingturen föll ja pladask i min säng. var ju inte riktigt
meningen att somna där... men åkte till stan vid 2 med Emelie. fixade nytt bankkort.
för mitt gamla ville ju inte längre funka i affärer och bankomater. DOCK nu när dom
beställt det nya, som åxå är en uppgradering från visa-ung (vilket jag egentligen kan ha
tills jag är 21) till ..ngt annat iaf, så kan jag inte använda internetbanken.
vilket suger ganska mycket. så är pengalös tills onsdag nästa vecka eller ngt.
men är ganska bra. så jag inte köper upp allt.

Lyssnade på lite LP med Emelie. när vi kom hem från bilturen.
finns mycket gammal rolig musik från förr;) riktigt svängig!
synd bara att det var hack i "fröken fräken" och typ hela ena sidan Marley skivan.

Trillade ner en korsett i brevlådan idag åxå:)
såhär tjusik var den: (klicka...)

klickade hem en plattång igår åxå, det behövde jag faktiskt. eftersom den vi har nu...
ja, trillar isär mer å mer. Men nu får jag väl dänga ner lite mat i magen igen.
känner att matrutinerna är åt helvete ><

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar