fredag 1 juli 2011

Vissa bilder väntar fortfarande på redigering. fast tror det bara är lördag kvar nu.

Annars så går de ganska bra. hade fått pengar nu märkte jag.
så imorgon ska jag köpa en cute dress:)
och beställa hår. Matilda och hennes kompis ska ha dreads.
beställa pluggar till mig själv åxå. och en kjol och lösfransar betalade jag idag så dom
kommer väl om 3tusen veckor åxå.

tog en runda på stan med rasisten berka.
nga tröjor och en högtalare cyklade hem med mig. Rea är det bästa som finns.
en randig cardigan,mjuk och mys. sen en annan halvtunn med luva.
suuupermys å söt<3 syns ju tyvärr inte...
Köpte en sån där ja köpte en annan dag åxå. som var blåranding.
bara att denna var grön. så skön å billig^^

tog en runda i solen med berka åxå. hon bländade mig med sin hud.

Imorgon ska jag ut:) sååå, köpa en svart som vanligt? eller en med mönster?note to self: glöm inte skärpet med svalor<3

btw, min snygga lösning med ipod! måste köpa sån där man har på armen.
för tejpen höll inte länge när man blev svettig:(
gud vilket kladdigt och onödigt inlägg. god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar