lördag 30 juli 2011

Igår Torsdag!


började lite med mami på stan, sen hem å softa, äta lax ,omnom.
Sen kom sofie från Deje med en fotölj. hon sa att hennes pappa hade en lastbil,
men trodde ju inte det var sån där STOR! utan en sån som min pappas jobb har,
stort flak lixom. men denna var en stor schenker lastbil. aja anyway.
fotöljen var jättefin och skön. fet divan på den.
Sen kom berka. hon hade köpt med lite festligheter så vi tog oss ett järn,
ett blev två och så vidare. bestämde oss för att dra till ankan.
Hanna åsén skrev även att hon ville ses där.
Så jag Emelie fixade mig, drog till henne, fixade henne där. Gjorde en snygg video.
som idag inte är så snygg...Sen tog vi hennes cykel och höga skor hem till
Gravplundraren och Tjock (Emelies kompisar från torsby). Satt där en stund med
In Flames och kortspel. norska kortspel är åt helvete haha. Sen drog vi in till ankans uteservering. vi stog på ngn fbgästlista men hann inte till 22.30.
Men var in å kissade lite, fyfan vad varmt! gött å sitta ute:P Vi mötte upp Bäckström
och hans bror. Sen såg vi även Rikke som var ute med sin kusin. så Alltså,
alla 6 satt där. Sen kom vi ju på, fan BK! drog dit med rikke en snabbis.
Satte oss på en bänk, så välter jag såklart ut alla pommes på marken ...
men rikke får springa å köpa nya. sen drog alla andra från ankan så vi möttes på torget.
Mötte hanna igen. sötistjej:) kramades tusen gånger sen hämtade vi cykeln hos alex
och drog oss hemmåt. Skulle hämta mina skor hos Emelie. lägger mig i sängen i 3 sek.
SÅKLART somnar vi båda. utan att ha ätit ngt vitlöksbröd. vaknar 8 på morgonen.
pallrar mig hem i solskenet och ser allmänt pimp ut. kändes som kl var 12 på fm
eller ngt. så rätt svårt att somna sen. varmt med en tjorven som har blivit versta
gosig å ska ligga under täcket åxå.
Kom ju hem till versta oröran åxå. Alltid trevligt med hyllor som rasar nån gång i veckan.
Nu dissar jag den. för denna gången hade jag även kameraväskan där under.
Ren tur att inget har gått sönder. förutom spricka i locket på LP-spelaren.

Lite overkill lång text men.
har skrivit i inlägget sen jag gjorde mat.
laxsallad för att vara exakt. inge dryg jag är på att blogga iaf...

Gör om på bloggen åxå. om ni orkar så skriv vad ni tycker.
Ut ikv igen, hem till alex på inflyttfest för martin.
Vad ska man ha på sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar