onsdag 27 juli 2011

orkar aldrig blogga typ. har inget å skriva och ingen som läser.
Vad ska man göra för att folk ska läsa ens blogg?
vad gillar folk att läsa om? hur ska den se ut?

Gjorde klart matildas dreads idag. satte även i dom sen. glömde ta en bild på henne.
men får be henne fixa. blev faktiskt snyggt, och färgen var inte alls som vi trodde
den skulle vara. men visade sig vara skitsnygg sen! (red wine/black)

(färgförvrängarbloggen...klicka!)

imorgon ska jag förhoppningsvis gå på ikea med Lio och David. Måste köpa ramar.
just det! och beställa färg å fotopapper! så bra minne jag har ibland när jag kommer
på saker. Är supernöjd med min skrivare. det tråkiga är bara att man måste ha
speciella papper och "färg". det är inte ens färg. det är plast typ. orkar inte förklara men.
man köper iaf allt i ett paket. och med 120 papper så kostar det 380 kr typ:/
tror det finns i 60 pack åxå. och det lär ju isf inte kosta mer än 250?
men mamma och pappa som köper denna gången iaf. ska göra en wall of fame i hallen.
blir väl en "hall of fame" då antar jag. skriva ut typ 20 kändisar från
30,40,50 talet och rama in. pappa vill skriva ut random bilder från sin dator.

jag har ingen att prata med. så jag skrivbajsar här just nu.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar