tisdag 12 juli 2011

helluuuu. blogger har varit helt stört. blev utloggad från google märkte jag åxå.
så var nog därför jag inte kunde blogga ngt mer igår. men fanns inget att skriva om ändå.
Lekte med david under nattens gång. skejtade,drack lite hb och vin. fotade.
så jag lägger väl upp bilder senare. orkar inte tömma kameran nu.
ska dricka MER och städa >< städa är min hobby. om ni undrar.

Fick min arvikabiljett såld åxå. det var fett gött. tjänade en slant åxå.
längtar tills håret kommer på posten. det kommer säkert på torsdag...
när jag ska till arvika. om ja nu ska dit. men de tror ja nog:P
måste bleka håret imorgon ju. kom ja på. om ja ska sätta i dreads:o
göra en ny packlista. och försöka göra den så minimal som möjligt.
Solstol är numero uno iaf ! Borde ju baka bullar åxå. är ju lite av en tradition.
kom helt plötsligt på massa saker att planera nu.
Och ikv är det klonerna anfaller på kanal 11 :D swiit. har köpt chips och dricka;)

see ya later!

Reese är så vacker<3

1 kommentar:

  1. Altså dina bullar :( typ därför det svider att det ställdes in :/

    SvaraRadera