tisdag 19 juli 2011

Har varit lite kasst med bloggning senaste två veckorna.
Inte orkat för det har varit fint väder eller så har jag varit upptagen.

Kom hem från Arvika igår. Det var några fina dagar det.
Men ja, som vanligt fetingångest över blöta tält,smörgås med baconost,oreda.
Men var fint väder, relativt. regnade som fan på fredagen. men på lördag var det hur
fint som helst. Alla var skittrevliga och pratglada. Goare får man leta efter:)
svider att jag söpe upp dubbelt så mycket som jag köpte mat för.
och att min mage krympte men så fort jag kom hem töjde jag ut den med fläskfilé
och potatisgratäng och sallad. sen på kvällen åt vi tacos. idag skinksås och pasta.
sen fika och toblerone tårta hos kikki. riktigt flöt. kalorierna flödar!
men får bli skärpning! kan inte motionera heller. för nu har jag dreads i.
och ingen cykel. men ska på ikea imorgon så det får bli min träning;)

Har typ fått en finne på läppen,ömmar sådär onice:(
och bete av mina naglar som jag sparat i...en vecka. dom var faktiskt långa :(
nästan iaf.

Imorgon kommer fler bilder. Min syster fyllde ju år idag, så slänger upp bilder från Deje.
och så några från arvika. Alla ligger på fb men lägger upp lite gyllene moments här:)

God natt:)


ps.min packning ligger fortfarande i väskan. hälften spritt över golvet.
jag är inte så bra på att ta tag i saker.ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar