lördag 18 juni 2011

Svar ja, jag tänker fortsätta med mobbat redigerade cambilder
för jag orkar inte dra fram kameran för oseriösa bilder.


Lite saker jag köpte igår. flipflops och ballerina, sånna där slöskor till arvika.
Och även tuffaste handduken;) Nu kan jag kryssa av lite saker
från min införarvikashoppinglista^^

Idag kom superfast internet äntligen! Har redan fyllt datorn med filmer.
Vilket inte är så många egentligen om man tänker på minneskapaciteten
på min dator... Men ändå. Funderar på dreads. Men vill nog inte ha det
på midsommar. Men har ju inga planer än som sagt så då kan jag ju
lika gärna ha dom i. Min klänning skulle aldrig bli använd som den förtjänar:(

Nu ska ja se på Hall pass. Såg aldrig alice häromdan. var ju helt fel film jag köpt!
vet inte om jag skrivit det. men den var från 58. den vanliga ska ju vara från 55 eller ngt.
plus att min dvdspelade i datorn är fucked upp så det hackade bara:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar