måndag 27 juni 2011

inlägg 4 !
Kanske måste skriva något åxå?
Så jag skriver lite om undervattensfotografi. Skulle gärna vilja ha ett
kamerahus i plexi eller ngt. ett sånt man stoppar sin vanliga kamera i .
pappa berättade att farfar byggt ett eget sånt en gång. rätt fränt. ska se om ja kan lägga
händerna på det. fast han byggde "lådan" till sin kamera. så passar nog inte min.
men min farfar är att händig han!

Men lixom, nu när det är sommar och badvänligt är jag så sugen på att testa nya
sorters bilder. har rätt många bilder på blommor och löv osv. modellbilder är inte
min grej, har massa idér men inga modeller. så får testa en ny plats helt enkelt.
och under vattnet är prio ett. isf skulle ja köpa 50 meter chiffong eller annat lätt tyg
och tvinga ngn ligga å åla sig. rätt old idé eftersom det finns massa sånna bilder.
men tycker det är så vackert!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar