tisdag 7 juni 2011

Sett min nya header? det är rätt så ful, fast ändå inte.
vet inte vad jag ska ha så den får vara så.
Idag har jag tvättar 300liter kläder. ne men.mycket iaf. Åkte till bergvik med lio åxå,
han skulle fixa lite med student/balkläder. Sen åt vi på max och sen åkte omkring,
museet,norrstrand,orrholmen. Åkte på karussellgunga :)
Sen skulle han hämta david men han jobbade sent så vi såg på zombieland och åt glass.
flöt dag. imorgon efter jag fotat alla bal-människor får ja springa 3 mil.
så kommer nog en bildbomd på ons eller tor. ska redigera för fullt när jag tömt kameran.
men kan väl inte låta bli, så lägger upp lite bilder. kommer nog mest på fb och bdb.
tar sån tid att lägga upp här, dom borde verkligen fixa ngt smartare sätt.

iaf, härlig dag och god natt

1 kommentar:

  1. Prova att ladda upp via blogger bara :O? control markera de bilderna du ska ha bara :)

    SvaraRadera