torsdag 30 juni 2011

Dålig update i know. men lixom, har inte fått nga klagomål satteehhhhhhhhhhhhhhhh....

Ja, inget arvika alltså. jävla fittor som inte köpt biljetter! wäääähh!!!
jag gjorde de iaf. duktig chei. men ska på arvikas revival iaf. 3 dar är bättre än inget.
tror de kommer bli kul. i hope. sögen på kusten åxå. hoppas ngn vill med.
annars för jag väl ta bussen å vara forever alone där nere..

Här är rosetterna ja gjorde förra veckan.
köpte ju även gult tyll å svart lack för att göra arvikarosetter. menja. näh.
senaste dagarna har ja väl mest ätit jordgubbar och deppat.
och är ju versta fin vädret men ingen vill/har råd att komma hit.
men ska till emelie snart när jag ätit mer jordgubbar. ska slipa på tattueringen;)
wiiihuu. Vill sätta i dreadsen :( men har för mycket utväxt redan.
IDAG skulle ja behöva sätta i dom. men är så jävla trött. å kl är 9 snart.
behöver ju börja 6 eller ngt. takes like for-evaaahhh!
ngn som har lust att sätta i imorgon?
gah ja känner mig busy imorgon. vill shoppa. tröstshoppa. eller spara pengarna
å tattuera mer, eller köpa en kompaktkamera. eller saker till mr nikon.
men ja, ehe. såhär såg de ut när jag skulle köpa förut:

troligt att ja betalar 1242 i frakt...

nu får ja ge mamma speed så hon torkar golvet fortare.
så ja kan äta jordgubbar ngn gång><

bildmania ikv om ja orkaaaar!!
hejdo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar