måndag 13 juni 2011

( Alla bilder finns även här ! )
Nu kommer det en del bilder från studenten.
Men laddar inte upp bilderna på alla flak, tar bara på kompisar eftersom att
det tar 40 år att ladda upp ngt här. och alla bilder är stora
som hus eftersom dom är från photobucket.
Photobucket
Titta så fin:) Ska erkänna att jag blev tårögd å snörpte på munnen.
Blev jag inte ens på min egen student.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Detta är hemma hos Leo. Fick följa med och äta smörgåstårta och glass å massa:)

Photobucket

Photobucket
Trött student på väg till stan för att gå på nöjjes!

Själv gick jag ut med Elvira på ankan och blev för full,spydde,gick hem,
dejtade en katt 20 meter, somnade stengött i sängen! Var dunder snygg men ingen bild:(

Fredag - Matilda går ut nian!

Photobucket

Alla bilder från insidan på sundsta suger. och inget att ta kort på ändå.
(ja, hon gick på rud men dom hade avslutning i sundstas aula)

Hemma hos farmor och farfar, mamma har fotat mesta:
Photobucket

Photobucket
Gillar denna bilden grymt! störsamt att jag inte tagit den -__-'

Photobucket

Photobucket
Spelade crocket som alltid:P

och ni känner ju mig, närbilder på att jag äter...
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Positivt överraskad när min faster ville köpa denna bilden på hallonen:)
Var mest en randombild, men man blir alltid lika glad för responsen man får:)

Photobucket

Egobilder från ugång igår Lördag. Smått oseriöst redigerade,
men måste säga att ja gillar den första översta. ögonen ser versta cute ut:)
Fast, fjortisläppar <3
Photobucket

Photobucket
Var hela FYRA som sa att mitt hår var coolt/snyggt:) ska fortsätta med sidecut;)

Nu blire film, mitt rum är helt plötsligt versta mysigt:)
Tecknade Alice i underlandet på svenska <3

(jag lyssnar på rap numera , Eminem - not afraid)

1 kommentar: