söndag 19 juni 2011

kände mig snygg. fastnade inte så bra på bild dock. min kropp är inte försvunnen,
den smälter bara in i balgrunden. (svart pennkjol)

Var hos papilapi idag. Såg på tv, lockade mer va mina vita dreads.
MÅSTE bestämma min hemliga färg snart ju! men orka köpa ett paket bara.
dyrt frakt:( Sen så färgade ja min storasyster rödhårig.
Så nu är det väl bara jag kvar antar jag :P vid halv tio tog vi en pizza.
Åkte med Sun hem för han körde kikki åxå. Han gillar tydligen att köra bil han:P
Men han är snel iaf som kör runt på oss i natten.

Har kollat på lite högtalare. sånna billiga med prisintervall 50-150.
NGT som det kommer musik ut behöver jag ! och om bara jag å lulu ska bo ihop
så vore ngt musiksprutande bra att ha. kan inte köpa en bergsprängare för 7-900
helt själv lixom. Längtar tills pengarna kommer så ja kan köpa allt på min lista.
måste renskriva tror ja. har lagt till massa priser och dret. och fortsätta på den
superviktiga packlistan! Och stora frågan, vad ska man dricka?
Cider - svaga,tar plats,men smidiga.man slipper blanda osv
öl- dricker ej
vin - vore ju praktiskt kan man tycka, men dricker ej.
sprit - tar lite plats,men man måste köpa dricka hela tiden.
och alla flaskor måste vara i plast.
Och nojjar sönder, tänk OM dom skulle ta ens sprit? suuuuuuur tjej!
ngn som har tips?

1 kommentar:

  1. Fyll en vattenflaska typ ramlösa eller källvatten med vodka och gå in helt öppet med :) eller linda in i sovsäck.

    SvaraRadera