lördag 4 juni 2011

Hängde med Emelie B igår. Lite sånna där äventyr vi brukar på våra torsdagsmöten^^
Jag vet hur mycket ni älskar överexponerade bilder, så var så goda :

Photobucket
Gick på picknick nånstans, jordgubbar å vindruvor och ngn vitamindryck.
gud så nyttiga vi är... observera att det står "Stygga oxidanter borde få smisk"
på flaskan , haha. Sen drog vi hem till Emelie och hon gjorde drinkar.

Photobucket
1. Rom
2. jordgubbar
3. limesaft
4. 2 tsk socker
5. is
6. mix it up yo
Var lite för surt för min smak men ganska god:)
sen tjöta vi i etthundraår. Sen hem och ut å cykla.
Tillbringade resten av kvällen i soffan med mor och en paradisask;)


Kommer komma en bildbomb med bilder från 1 juni.
Hatar att jag inte orkar blogga samma dag jag tar bilderna -__-
blir ju 4 inlägg sen ngn dag efter. okej bry, hejdå nu redigerar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar