torsdag 16 juni 2011

Gå inte på stan med korsett. Iaf inte om du är hungrig å trött å vill prova saker.
Iaf, Gick på IKEA som sagt med kikkinix.
svårt att låta bli att köpa delicatobollar och twix<3 MEN! ska inte äta förens häljen.
får se hur det går... Åt glass till middag idag:( men sprang/gick 45 min, så det går nog bra.

Mötte upp Malin och hennes syster i stan. åt mat/dvs glass för min del (vringod btw!).
Sen shoppade runt. Köpte bara en hårblomma. Men den var fin:)
Goes with my dress mamma kallade gardin...

(hatar hur blogger destroys alla bilderrrr!!! denna är helt för färgig.
och alla balbilder osv var helt grå!! :( )

Utväxten försvinner imorgon, Lovar!

Här är gardinklänningen, den är totally 50x sötare IRL. versta svängig och fluffig och sommrig.
Vill ha den på midsommar. När jag dricker och äter pizza framför tvn ensam...Alla bilder på hemsidan ser datagjorda btw...

Imorgon ska jag hem till pappa tänkte jag. hälsa på med ngt gott och skriva på benet :D
So many ideas...so many..typ "Jag kan uppenbarligen inte köra MC" ;)
ne men. seriously. Sen ska jag & matilda färga håret.

trött i benen, sängen skriker på mig. tuudeelsss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar