fredag 17 juni 2011

Photobucket

För att svara på din extremt långa kommentar, NIKKO aka kommenterar-allt-jag-ser ;)
1. angånde alla superseriösa inlägg, jag har inget vettigt att skriva,
men hade jag det så skulle jag;) är bara ärlig.
2.fota oftare, om det fanns ngt att fota så visst:P
3. projekt, jag är fortfarande nyttig, skriver bara inte om det. men håller på med
en bild i PS som jag sa. den är bara inte klar.
gjorde ett portsätt av sara åxå, men det blev för fult.
4.vilken kjol?
5. Ja men min pappa är superman så var nog därför. Hade det varit en bil med
kryptonit hade det varit värre. Han var dock fortfarande lite sleten sa han.
Och han å mamma tjatade om diklofenak i en kvart tror jag.
så nu försvinner väl lite ont iaf:P

1 kommentar:

  1. vadå kommenterar allt jag ser :( du uppskattar det sa du ju. men ja kan sluta!
    Bra det! bara hoppas du ärvt lite av det ;)

    SvaraRadera