fredag 27 april 2012

Rättsårandominlägg.

Jag har en awesome pojkvän som är lila.apropå.


 Random pizza jag å martin gjorde igår. vrinbra.
förutom att han brände den. jävla n00b.
vi var till warhammer a la geekbotique affären. köpte min första gullika
kvinna med gandalfstav och vresen min. kommer säkert totalfaila med
att måla den bara för jag känner mig så frän nu.

Ayways, hämtade ut 4 homoböcker+3 till idag efter en fet dag i skolan
och en stund på stan med charliemaria aka kristin min syster.
Ska börja bli mindfuckexpert så köpte två böcker om tankar.
Och sen mansons bok såklart. vet inte ens varför jag inte har den redan.
n00b.
Var till olssons tyger åxå på våran sightseeing. Köpte lite stuff som förhoppningsvis
ska likna en steampunkhatt sen. ska fixa lite mer cool stuff när jag hittar.
Troooooor jag bestämt mig för att vara med på utställningen.
Har till söndag på mig att bestämma mig. what u think?

som sagt. rätt så random inlägg.

Vi var i studion idag btw och fotade lite. 
Fotade med nga som heter Nicole och Mattias.
Måste säga att vi fick nga bra bilder. ska redigera nga och slänga upp,
om dom godkänner så att säga.

om en halvtimme får jag lön iheheueuieheiuuieihue rik.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar