onsdag 11 april 2012

ojojoj vad dåligt jag har bloggat. varit busy och trött.
vart ska vi börja?
Lördagskvällen. grillade med Berka,kikki,martin och min bror.
Sen kom edwina och joinade. drack oss nöjda och drog till nöjes.
Björnstammen, ni är bäst. Det var jättebra:) spelade lite väl kort kanske?
men det var bra låtval och det enda jag ångrar är att jag inte tog nga kort.
men var fett trångt så gick nog inte.


Haha just det! Berka satte skorna på fel fot! <3

Fick fancy armband av grannar i publiken:)
Sen på söndagen så kom Batman.Men han åkte tidigt på måndagen:(
Jag å mamma passade på att röjja ut massa skit ur garderoben.
Eller snarare. ALLT. tömde ut allt som var i den i vardagsrummet.
och det var INTE lite grejjer!

slängde en stor svart säck plus lite till.
nu jävlar är det ordning där inne. vi skulle rensat den efter vi flyttat in.
för då möljde vi bara in massa saker. men blev aldrig så.
men nu är den så fin så.

Tisdag? ja det var ju igår det.
Var på universitetet till halv 5. kommer hem badar, tar ur löshåret.
Så nu är mitt hår helt cp. hade lösningsmedel till silikonlimmet
men efter ja tagit ut själva håret var det ju kopiösa mängder lim kvar.
och mitt hår är supertorrt.
tänkte nog att jag blonderar mig om en vecka eller så, och sen gör jag lila
dreads å blandar med mina vita fancy curlies:) vill ha dom i en sista gång.
sen ska jag fan våga ha orange hår! törs jag?
antagligen inte, men inbillar mig det.
iaf så har ja fortfarande lim kvar. och min hårborste är totalförstörd ><
när silikon blir upplöst blir det Endast klibbigt. helt omöjligt att bli av med.
la borsten i frysen och hoppas på att jag kan pilla av det om det är hårt sen.


I ALLA FALL, wall of text. håller på att tvätta. ska snart gå ner.
sen ska jag måla resten av dagen.
adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar