tisdag 24 april 2012

Det är så himla fel.
Hur kan man tycka illa om personer man knappt träffat?
Jag mår typ illa och får ont i magen och ångest när jag tänker på er.
Det är så konstigt. Men så fort jag ser er mår jag dåligt.
Jag vill inte se er,tänka på er, eller träffa er.
Men jag vet att ni finns. och det stör mig.
 

Gillar inte heller att jag är så fördomsfull.
Vet inte om jag egentligen är avundsjuk?
Jag har en del bloggar jag kollar dagligen, dom gillar jag.
Kan vara ngn tjej som är snygg och har en stil jag gillar eller att
dom skriver om intressanta saker. Dom gillar man ju.
Men varför finns det snygga personer man inte gillar?
Har en helt annan syn på dom. känner ingen av dom.
för det är bara randoms i bloggvärlden. Men en del tycker jag verkligen inte om.
Dom ser inte annorlunda ut emot dom ja gillar, dom har inte en annan stil, dom skriver 
inte om andra saker. Men man tål helt enkelt inte att se dom.
Vilken del i hjärnan väljer vad man tycker?
Varför tycker man olika? Och varför tycker man inte lika?
Jag fattar verkligen inte folk som inte håller med mig ibland.
haha. ne men. fast jo, ibland. Ibland kan jag tycka folk resonerar
så jävla konstigt. men å andra sidan så är jag så envis att jag inte vill hela heller.
Jag antar att jag är en sån där som inte går att argumentera med mest för att
jag inte gillar på att höra vad folk säger. nu börjar jag vandra iväg på massa andra
saker men. Jag tror jag inte vill lyssna på folk för jag är van att ingen
bryr sig om det jag har att säga. ITS ALL YA'LL S FAULT! ;)

Undrar om andra tänker som jag O.o
Finns de saker ni verkligen inte fattar?

Wall of tex<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar