torsdag 19 april 2012

Lyssnar på en rätt så random bra mash up,
(gaga,guetta,rihanna,kesha,britney)
Och funderar på hur framtiden ser ut. är svårt att inte försöka
se hur det ser ut om 4 månader typ. eller 6 tillåmed.
Fokuserar på nu och försöker att inte bli så förvirrad.

slänger väl in lite iphonebilder från dagarna som gått.
Har haft en batig Man på besök . och som sagt varit i skolan.
Helt cp. snöade när jag gick på bussen , sen vid universitet var det typ sol och torrt.
Varit en del hos martin åxå. ätit kakor och målat gubbar.
vi ska kanske starta en förening;) money for color and figurines.
fast vill inte måla warhammer egentligen. men finns ju iaf nga kvinnliga som är coola.
Men hittar fan ingenstans små modeller man kan måla.
och ska man dricka te ut huge kopp så måste man ha två tepåsar.

Har egentligen massor att plugga men är lat.
är första redovisningen imorgon. inte nervös.
men blir nog det sen. Men har blivit så mycket bättre.
Jag är Pro.

En kråkbild som blev fancy.
iphone så klaga inte. är lite ur fokus åxå. men han är söt ändå.


Nu borde jag sova ikapp lite.
Och eftersom jag tydligen fick CSN idag så ska jag drömma att jag är rik.
God natt fillidutter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar