tisdag 24 april 2012

Gud vilken dryg dag. Pimpade min look efter en 45 min lång dusch.
sen så har ja bara lullat omkring. fram å tillbaka vid datorn och spegeln och mitt rum.
Tänkte att jag skulle ta tag i ngt på min göra lista.
försökte läsa i en bok som är väldigt relevant till kursen jag går.
läste 2 sidor sen somnade jag sittandes i min säng. Jag kan verkligen inte läsa.
inser nu hur dumt det är att jag köpte en massa böcker...

Solen lyser faktiskt ute. men jag orkar inte gå ut. foreverfatandlazy_91. 
jag undrar vad jag väger. ätit så jävla mycket godis senaste veckorna.
 törs inte väga mig.

Och varför blir ens hår alltid versta lydigt och fint när det vet att man ska plåga det?
har ju som sagt köpt färg och hår ja sätta i. Och då helt plötsligt är mitt nuvarande
helt glansigt och rakt och gör precis som jag vill. sjukt störande!
så jag sitter här nu och är söt i min ngn-form-av-lugg och tänker över beslutet
jag tog förra veckan att ja ska klippa av den. kommer säkert ångra mig.
men då blir den väl arg som vanligt och bara ligger huller om buller.

jag är verkligen snabb på att skriva nonsens grejjer.

Håller på att göra mat. köpte mycket tortellini för ja tänkte
ja kunde ha i matlåda imorgon.  kom just på hur äckligt kristin sa att det
var när man värmer det i micron. Aja. 

Vill göra ngt kreativt. ska nog trycka på två av linnena ja köpte igår.
Men man måste ju tvätta textilen man ska färga säger burken.
men jag är ju cool och lyder inte order,
SÅ WATCH ME BREAK YOUR RULES U LITTLE TEXTILFÄRGSBURK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar