söndag 8 april 2012


Påskfrulle med sistah och brotah.

ja jag är ganster idag. eller ja menade gangstah.
Ska väl göra massa statusuppdateringar sen på fb.
om hur ja knäpper min första. hur vi ska göra stan osäker osv.
white trash är rätt modernt ändå.
medans jag sitter här med en svalkande vind.
och vart jag mig än vänder så har jag lila hår.
färgade det igår. har knappt ngt blont kvar. lite uppe på huvudet bara.
och som ni säkert fattat vid detta laget ska jag på björnstammen idag : D


omg. första gången mina bilder är bredvid varandra av sig själv. omgomgomg.
ne men ja gjorde en boll. så blev den versta fin. iaf framifrån.

Ska gå och försöka tuppera håret nu. det blåser som fan ute. så känns onödig.
men att vara onödig är min grejj så gör det ändå.

Berka och Edwina kommer väl om en timme eller ngt.
Grilla kött, skissa och gissa? ska iaf "knäppa den där första" strax.
Hejddoooooooo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar