söndag 29 april 2012

bildinlägg 2

stuff från lager 157. Är nya grejjen tror ja. tills stadium öppnade bredvid och 
sålde billigare converse -__- köpte mina för 400kr/st. och nu säljer dom ett par för 350. 
precis next door. thoose basterds. anyways så köpte ja en "onepiece",långklänning,mer leggins, randig tröja som tydligen inte finns på bild. och en skum luvtröja utan armar. ska trycka på den.
 Vi var på ikea en snabbis åxå.  
köpte mig en tvättkorg åxå.  eftersom jag börjar slänga kläder på golvet.

Började med håret vid 8 typ. hade tänkt mig vid 4 eller ngt.
tidspotimist javisst. här är ju den randiga tröjan btw.
Färgade håret först med en FÄRG, men som tydligen blekte min utväxt.
hade ju tänkt spara den. men nu är iaf håret guldblont och inte vitt.
Och när ja va färdig med dreadsen såg ja ut som Aslan :(
har tagit ut 13 st nu men ser fortfarande ut som ett lejon. (DE dreads, så blir som 26 st!!)
fattar inte. får ta ur ännu mer tror ja.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar