söndag 15 april 2012

Fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Batman kom i torsdags, sen åkte vi båda med tåg till Torsby igår fredag.
Idag tog vi med oss per och erik i bil. jag hoppade av hemma.
sen kommer dom och hämtar mig igen. dom har varit i karlskoga.
Så sen åker jag till Torsby igen. och imorgon åker jag tåg hem igen.

Medans jag var hemma idag så färgade jag å kikki håret.
Hittade asfula gamla läppstift som vi provade. helt torra och gick knappt måla på.
Men fan va snyggt de blev !


Och gjorde lite hattar i torsdags. Eller jag å kikki gjorde en varsin.
Fick en frågan av en i min "klass" om jag ville ställa ut för han är med och
arrangerar ngt som heter KROM? festival typ. eller arrangerargruppen kanske heter KROM?
Har inte kollat så noga:/ Gjorde iaf en lite aiw inspirerad.


Och fick äntligen mina converse på posten. fancy färg and all.
inte exakt den ja trodde. men färgade håret i samma färg och målade naglarna
så jag är totally matchy matchy nu. Liiiiite trånga är dom. men går nog in dom.
Har ju 38 på dom andra ja har å dom passar finfint.



Nu kommer snart torsbyborna så ja borde bli redo.
Måsta ta kort på in hårfärg. den är jättefin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar