fredag 16 mars 2012

Satt på bussen idag och började tänka. Är ju så gammal och ska snart dö å allt. Och pappa skrev en låt förra veckan han ville ha på sin begravning. Highwaymen - the highwaymen. Och jag tänkte bara säga att jag vill ha den aukustiska versionen med lady gagas hair. För att sen är så jävla jag. Sen vill jag ha my immortal med evanescence. För det är en låt jag aldrig tröttnat på och jag älskar piano. Det måste vara det bästa instrumentet som
Finns. Innan jag dör ska jag fan ha lärt mig spela. Så fint. Kan lyssna i flera timmar med covers på andra låtar.

Aja. Sitter på rast och ska snart ut till alla barn. Orkar inte . Dyngtrött. Slutar iaf tidigt. Kvart över två. Ca 4 timmar kvar. Hang in There. Ligger en Batman i min säng när jag kommer hem. För han låg inte där igår. Ska åbäka min in och somna liten stund tror jag.

Imorgon smäller det. Hårmässigt. Färga, klippa, löshår, tona. Hoppas det inte blir Fail nu bara:)

Och Berka säger att jag inte saknar henne. Så jag tillägnar denna bilden på mina tår till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar