fredag 2 mars 2012

Emelie B ringde och sa att jag skulle blogga.
Så här är en update på senaste dagarna.
Batman har varit här sen i tisdags. Jag har jobbat.
imorgon är det fredag.
bakade en chokladmousseelittårta med min syster.
here is some pics.

tisdagsCake:


Fick sluta jättetidigt på ons.Gick promenad med batman
till bergvik/biltema/toys'r'us. Han köpte en x-wing fighter.
cutie.

Och idag så stekte jag på balkongen med mamma som en liten afterwork.
Batman var på ting och sen lekte med martin så passade på att tårta åxå;)
När han åkt så fick mina kängor sig en puts. dom var dirty.
och så fick tyvärr mina beloved valentineroses säga hejdå.
Har kvar en med lite grönt för den var faktiskt inte död.


Och är rea på Odium. Funderar på att beställa med kristin.
Vill ha nga skor. får se.

Hoppas du blir nöjd nu Berka.
Har lite bilder i kameran ja kan redigera imorgon kanske.
Nu ska jag sova.
Jobb imorgon och sedan hääääääälj.
gött med cider på lördag. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar