måndag 5 mars 2012

4 Mars.
Tänker inte skriva ngt drygt långt inlägg om det.
Det händer mycket i ens liv. Ibland är det dags att gå vidare varken man vill
eller inte. Man kan inte stoppa tiden. Vi finns ändå.
Hoppas du inte försvinner helt.

annars då ?
Var på ikea idag med syster kristin och mamma.
en välbehövlig stekpanna följde med oss hem.
Lite annat småtjaffs. jag vill flytta.
Vill köpa saker. Och måste ha en byrå. har min systers och den vill hon ha nu.
Har nog nämnt det tidigare. Men har ingen bil så kan inte köpa en.
En på ikea isf. men vill ha en mer antik. å en sån blir ju svår att frakta hem på buss.
blir nog bra.

Har en awesome hårplan. men skriver inget om det förens det blir så.
för jag tycker att jag skriver tillräckligt mycket strunt jag aldrig genomför.
Och nu har jag dessutom ingen tid till att göra saker.
jag bara klagar å klagar. Life is good så jag borde inte.

Lite bilder från igår kör vi ist !
Fest hos Lina:)

Photobucket

Och tänker ja fan göra klart dom där jävla dreadsen.
Vill aldrig mer se dom. NÅNSIN!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar