onsdag 28 mars 2012

Känns som att jag har sand på hela kroppen. inuti öronen. hade sand på bröstet förut.
får sluta leka i sandlådan.
tog iaf en aslång dusch. mitt hår är lagomt skabbigt nuförtin. Men vem har tid, right?

Sen så har ja betat av räkningar och beställde från HM:)
köpte converse åxå. och på torsdag ska jag leka med berka.
lite bergvik och sen middag<3 zombieland går ju på tv. ska vi se den berka?

Imorgon ska jag göra dreads från sekunden ja kommer hem.
Nu vill ja inte se dom mer.

Och hade kul hos Farmor & farfar idag:) var där med papilapi.
Dom är lagomt hurtiga dom där två. inte illa säger jag!
och vas små kusinerna var här:( nu är ni så stora ju.
inte setts sen alexander var 3 år eller ngt:/

och jessika, för x antal år sen:P gokartmästarn;)


Lite fina blombilder ur mobilen:) måste säga att jag är nöjd som attans
med kameran i den!




Och min näsa rinner mer å halsen retar mer.
När ska eländet ta slut?
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar