onsdag 28 mars 2012

Hårångest.
Blir aldrig nöjd. är ju fint med löshåret å så,
men orkar inte hålla på att planera när ja ska duscha?
tar för lång tid att blåsa det på morgonen när jag börjar halv 8.
Och måste dela upp det när jag duschar för att det inte ska färga av sig.
Borde färga hela håret. så syns inte fästena på håret heller.
men kan man ha hel-lila egentligen?
passar i blond:( men utväxten är ALLTID gul. å fler blonderingar är ju
bara att döda ngt som är dött typ. håret orkar verkligen inte. det trodde jag för ett år sen.
Men nu. det är verkligen kört. no moore blond.

Vad ska jag hitta på :( bara köra på dreads tills ja blir helt korhårig:(?
min hårbotten dör ju av dreads. vill ha mina vita i. men måste ha massa mjuka lätta DE
om ja ska kunna ha. huuuu. ja venne. hjälp mig.

stör mig på folk är snygga jämt. bara är snygga.
Jag vill va fin varje dag :( inte behöva fixa mig i tre timmar lixom.
trött på hålen under ögonen åxå. när ja blir rik ska jag fan fylla ut dom med botox.

komplex-girl-deluxe idag.
Sjuk och arg på att jävla kursledare på KAU aldrig svarar när ja ringer.
hoppar snart av kursen å blir dagisfröken hela livet ist.
kanske det jag är gjord för? vara ful å jobba på dagis :(
eller ha massa egna barn. vara ful å bara va hemma:(

kommit på att jag har versta emohåret åxå.
sånt där scene-hår som alla sa . de heter inte emo blabla. de heter scene.
typ tupperat lite, lugg, löshår som syns och ngn skum färg osv.


gpi'j 24h3ouhe5tp9y7hg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar