måndag 26 mars 2012

Fredag så kom ja sent till torsby . tåget var ju dessutom försenat ifrån kil.
framme 10 eller nått. äta,softa,sova.

Sen på Lördagen så jobbade Batman så jag gick till Frykenhallen a la berkas jobb.
men orkade inte vänta tills hon slutade så jag tog mig en liten sightseeing bland husen.

Siri lixom. Eget kapell hade hon åxå.

Sen hem till berka och tog en grogg eller två.
vi skulle sitta i solen trodde vi. vi satt ute i 5 min. utan sol.


Sen mot David och Stephanie. Martin was some kind of post-it-man.

Undt todaayy.
bara lullat runt med mitt äckliga hår och i solsken med martin,batman och micha.
Var på en kinesmatthingy.


fortunecookiethingy.

well fuck u too martin.

sunglassbatman

Then we went home to kd.

train home.

he's sexy and he knows it.

Rätt så intressanta bilder va? jo jag förstår att ni kan tycka de.
Men här är ju en rätt fräsch bild åxå. Abra och kito hade städat i martins rum.
found dis.

coca cola, nej tack!




denna bilden är kanske från torsdags? fredags?

anyway. ja suger på att blogga. är trött och internetshoppar.
tror att jag är rik eller ngt.
God natt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar