tisdag 6 mars 2012

Krankyinläggdeluxe!
Solen lös och fick åka med pia hem.
men så skulle jag ju tvätta med kristin men nu skulle hon till stallet.
men vill inte tvätta imöra så gör det själv idag ist.
Å dom där djävulska dreadsen tänkte jag ju bli klar med åxå.
men nu är kl 6. och skulle skriva ut bilder åt martin men skrivaren strejkar som vanligt.
Venne vad felet är!?? minns inte att dom första bilderna ja skrev ut krånglade.
men nu tar den ju inga format typ! ja har fotat i nef och skrivit ut i jpeg.
cmyk eller rgb har inte spelat roll. bilden är inte för stor. sen har ja klickat
runt på saker jag inte vet vad det är men inget funkar. bilden är inte låst.
men den VÄGRAR fatta vad ett bildformat är. för bilden är lixom oläsbar.
Har visserligen inte tagit bilderna på martin själv.
men den tar INGET! EN bild. som ja har på mitt usb funkar.
den ska ja inte ens skriva ut.förr VET jag att png funkade. jpeg STÅR det
i manualen att den ska ta. det gör den inte. psd funkar inte men det borde det inte heller.
bmp. nein. jpeg2000. nein. provat typ alla ps har att erbjuda som är vanliga lixom.
blir bara sur. å nu är jag hungrig. stressad. vill helst sova.
men ja. är väl ingen idé att beklaga sig.
men MÅSTE bli klar med allt IDAG. för jag är hemma 5-halv 6 varje dag denna
veckan och åker kl 7 på morgonen. så är lika trött varje dag.
Och batman kommer kanske på ons så är jag inte klar då så måste jag göra det i häljen.
Vilket jag inte heller komma göra. för ja vill vara ledig.
wine wine. wish i would drink some.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar