torsdag 8 mars 2012

Jag är superbad på att skriva.
Men jobbade måndag. Sen har batman varit här.
Var på ikea i onsdags (igår). letade byrå.
Hittade en, ja dne tar vi. gå till lagret. ska vi kolla fyndhörnan först?
okej. ÖJ KOLLA DENNA! DEN tar vi! för de var en sån ja ville ha men den var
för dyr. så denna kostade ju bara 50%. excellent! NAT!
saknas ju en jävla grej på den. trött ja blir -__- den är fin ändå.
aningen stor kanske. slänger upp en bild om ja orkar. ska sätta upp ramar bredvid
som ja köpte på solareturen och ikea så hang on. köpte nga böcker åxå.
behöver flytta snart.och kanske börja läsa böckerna. ja venne.

Sen så köpte jag löshår på tradera. var mörkare än expected. men köpte blekning.
Får se om de blir bra. måste bleka det mer.
denna färgen var det från början lix.
Badar en slinga i silverschampoo under natten bara för att kolla hur det blir.
Hoppas det tar ngt. Orkar inte köpa 40tusen blonderingar.

Måste köpa stuff till en hatt till malins hattfest.
Får nog göra en minihatt ist. Hittar helt enkelt ingen bra grön färg.
till den jag hade tänkt göra. men säger inget om jag fortfarande gör den.
Eller en minivariant av den. hm. (idéfyverkeriheltplötsligtimitthuvud)


apropå inget. kolla söta kattskor från have2have. som förövrigt har farligt utbud
för en Emelie som får lön i slutet på månaden. MYCKET farligt!

Måste sova nu. ska göra massor inlägg i häljen när jag fifflar och pysslar.
Ska göra klart den där headern jag började på för tusen år sen åxå.
I NEVER FINNISH THINGS!

Ska drömma om batman som ser ut som en Oscarlindrospoppare i sin nya frisyr.
God natt:)

1 kommentar: