tisdag 31 juli 2012

Emmaboda var najs!
riktigt jävla nice faktiskt.
vart inte så mycket Mordor utan mest Dolan.
Hade bästa danska grannarna som verkligen vet hur man dricker öl.
dom hade bongtävling och var fulla dygnet runt typ. Bäst av allt var Combichrist.
och Haezer. Björnstammen var bra, men var själv och var trött så kollade bara.
Dom spelar ganska så kort. men dom är bäst ändå.
Köpte en LP, ett fel närmare rätt. den är väldigt fancy.
Tror inte jag har nga bilder. klickade med kameran men den är cp.
och tog nga med mobilen på angerfist. hade mammas gamla så dom är nog
inte heller bra. kollar ikv.

Kan inte säga mer än att det var en skitawesome festival.
Tänker åka nästa år igen! lätt.

Batman kom och sov hos mig igår.
Första jag gjorde var att ta ur dreadsen. duscha. äta tacos. 
Och imorse gjorde jag most epic smörgås. 
gurka,tomat,sallad, sen stekt ägg med smält ost och skinka över.


Nu ska jag möta kikkinix på stan.
adjö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar